Friday, October 19, 2007

飲食攻略 - 腐乳炒生菜

腐乳炒通菜大家在香港吃得多了,那腐乳能炒生菜嗎?這其實並非我自創,而是某次到番禺一家小店吃飯時,吃到了這道菜,後來身陷物資缺乏的英倫,便學著做。味道其實是可以的。

材料非常簡單,生菜和腐乳便行了。「起鑊」用了蒜,鹽,辣椒乾。為什麼用辣椒乾呢?因為在下吃得比較辣,以前甚至會用指天椒來炒菜,若作給朋友吃時會手下留情的了。

我這裡是用電爐的,我的鑊不小,調到最大也不太熱,沒有明火煮食的那種「鑊氣」。所以你會看到愈炒的話,便會出多了一點點的水。明火煮食就沒有這個問題。

4 comments:

Yun said...

真係好多水。我也是用電爐的﹐很討厭!

Chan Tai Man said...

1. 用電磁爐啦 ,好好力架。

2. 要落生粉架,唔可以淨係腐乳,因為一開水會好稀 ,無質感既。

想有鑊氣,可以。

step by step :

a. 用些少油,加些少生粉 (或豆粉 )開些少熱水,加腐乳,混和。 ok.

b. 先炒慶果 d 腐乳漿,再落生菜,兜佢,一分鍾左右就得喇,唔可以太耐,否則生菜會好殘,無口感。

加左油,先炒慶,就會有類似鑊氣既,而且油味會令生菜變得惹味。

水太多係唔得既,會令菜食落無乜質感。

Elvis said...

真係唔熟習用電爐。好唔掂。

但費事花錢買電磁爐了, 唯有捱住呢個先啦。

方法2我下次可以試一試, 受教了。

過內人 said...

英國一個電磁爐貴嗎??

大陸一個「美的」四舊水,我用了多年都好好。

腐乳我會用加o的麻油開,因為無咁水