Friday, October 19, 2007

飲食攻略 - 老火雞湯

來到這裡,認識了幾個香港來的新朋友,多是女生,都不大煮飯。看到他們沒湯水滋潤的慘狀,某天做飯給他們吃,便弄了雞湯。

材料都是一般煲湯的那些,淮山,杞子,龍眼肉,茨實,黨參,蓮子等。唐人街全買得到。

煲了整整三個小時,雖沒有瓦煲,但真的覺得非常美味,可能是幾個星期沒喝中湯的原由吧。連我在內吃飽了5個人,很滿足。圖中所見是已喝了半煲的情景。

下次想煲豬肺湯,若能買到雪梨會更好。

11 comments:

Yun said...

:O

真的沒話說……

Elvis said...

為何會沒話說?

Yun said...

剛剛打開你的blog﹐我以為去錯了地方…… 然後我完全O字嘴形囉。

唔知呢﹐沒有想到你還會做菜…… 雖然樣子嘛…… 哈哈哈!! :P

不過有點surprised掛。

Elvis said...

湯的樣子你想有多好了?

Anyway, 我不懂拍照也是一個問題。

Chan Tai Man said...

無問題。 ( 其實 blog 係個人化既野,無咩話有什麼規限,係自由發揮既 ) ,講完距陣,整番劑 [ 從技術性思維與實踐的必然關系:烹飪 ]

正如一路聽 Jazz 一路食豬腸粉 [ 要有甜醬 + 芝麻 ] 再配熱啡,good , 我鍾意呢種 fusion ~

黑人 said...

記得elvis 煮的東西有幸吃過一次(在長洲玩大停電那次?嘿嘿嘿),印象是賣相跟味道不一定成正比啦,所以不用太擔心或者太過理所當然就是

不過真係估唔到elvis咁快就開始煮野食啊
仲以為你會金寶湯一年半載才將沙煲瓦撐unpack 出來呢

Elvis said...

黑人,

飽和食鹽湯,是大家共同創作來的。

Yun said...

TO 黑人:

你沒留心聽書哦……

> 認識了幾個香港來的新朋友,多是女生

you see...

:P

Elvis said...

都是Yun才明白我的醉翁之意。

過內人 said...

男人為女人煲湯……

高手

Anonymous said...

秋冬煲”雪耳”都唔錯,好潤而又養顏
木瓜都好味 (放心,經證實,唔會另某部分豐滿)
其實”滾湯”都好有益 不比老火差 而且省時又美味 夏天食用好
自言