Sunday, November 4, 2007

現代文字獄社會

改本網頁首以示對該類落後社會之抗議。

幸好身處文明社會,應該和牢獄之災無緣。

29 comments:

Chan Tai Man said...

[ 實四悲 ] 事件? 在下正想有篇道德經歌頌一下。

sun said...

天父地母!

紅花會豪傑
碧血染蠻夷

agnes said...

what's matter ? :)

VC said...

小門朝大海三河合水萬年會流
大地振高崗一派溪山千古做秀

工整否? 合意否?

ha ha

過內人 said...

係邊方面的文明先,係那執法機構,定係淨係睇文字獄一點先?

執法機構,大家咁話啦,至少落後社會唔會話我係恐怖分子,然後彈我一槍彈瓜我。

文字獄的話。若果有人在德國印件納粹衫呢。我未去過德國,但以我所以,都好似唔得,就算你只當納粹衫係商品,唔係宣揚其主意。

第二點唔係極度肯定,有錯請正

高妹 said...

呵...明光社要明的不知是什麽? 光的又是什麽?
而我們港府的弱智也漫延到了警隊, 雖然GOD的設計也低俗, 但香港可是强調"自由"的地方哦!ss

pswong said...

「小門朝大海三河合水萬年會流
大地振高崗一派溪山千古做秀

工整否? 合意否?」

雙數的字(第二、四、六等),最好平仄相對,但「會」和「做」都是仄聲字;此外,由於「會」字是是仄聲字,引至「年」字犯孤平(一個平聲字被兩個仄聲字夾著),但將「會」字改為其他平聲字的話,則會出「下三連」(句末連續出現三個同聲調的字)。

此聯本身非常工整,難以改寫。

黑人 said...



你條死仔在外國都咪老定住
因住d 差佬復古玩連坐你就知死
(不過連起上黎,我都會死)

Elvis said...

過內人,

其實, 又老實講, 文字獄呢條惡法係宗主國立的。執行起上黎, 殖民地政府應該會分得出咩係黑社會咩唔係。但呢條法例本身就已經比左政府太大既權, 並唔係好既法例。

社會得唔得包容先係一個問題。

Chan Tai Man said...

[ 文字獄 ]這法例設立的原則,事實上不能說是好的法律。

而社會能否包容,個人理解是和民智有關,與及在當時 (例如現在) 的民智思維有直接關系。看情況,香港相信普遍是對 GOD 事件未能包容,而就要看看不包容的理據為何,如果理據是合乎常理,則表示民智是 [ ok , fine ~] ;否則,就是民智仍然盲塞。

當然,GOD 事件是有點特別。

從弔詭一點的角度看,著上一件黑社會字頭的衣服,可理智理解為 [ 著左唔代表你等如黑社會 ] 。但在平常社會角度看,或以目前的青少年心智水平,則有點問題。

而個人認為,香港人普遍的包容性是偏低的,反而在其他事情上可看出。

( 個人觀點 )

過內人 said...

咁都係反法問題啦,同警察執法....
可能又有關啦哎....

咁若果無問題,咁若果某堂口外判畀一間製衣廠做件咁o既衫,咁間廠又唔拉得??

法例,應該就係咁立。因為,社會沒有必要容許以有關黑社會或堂口的字句或標語等,用來做生意。

Elvis said...

點解冇必要容許?

我好肯定我著件 Mafia 字眼既 T 出街唔會比人拉。而且我仲見過有得賣添既。

另, 呢個唔係最嚴重既問題。文字獄先係問題, 大佬人地而家係印 14K 咩?

VC said...

pswong, 多謝指教。我是全不懂平仄的。

行過見有三合而無會,又見秀字門字,多手玩玩。

分享一個我欣賞的婦人之見:

VC's Digest: 14K T-Shirt Show

Chan Tai Man said...

有趣。 有意思的討論。 點解會由一款甚為肉酸而印上類似黑社會字頭又好像玩文字的 T 恤,會即時觸動警方 ( 可能是後期 )的神經? 而其中又是否因一些所謂投訴,所以警方不得不高調 [ 掃蕩 ]?

這是絕對值得思考的問題。

我不想全部以假設性方面去討論,例如某黑道社團會否外判製衣廠製服裝等,因為還未發生,等如我在街上望一望一位女士,女士不能 [ 以為可能有理由相信我其實會強姦佢 ]道理一樣。

灰色地帶的是,事實上又不是正宗 [ 14K ]字樣,而相信警方情報也未能證實 GOD 是黑道組織,但卻以高姿態去掃一堆 T 恤,會令社會產生錯覺,認為[ 言行要小心點,隨時拉你 ]。這就有問題。

我寧願警方先查證 GOD 是否黑道,再低調去和 GOD 談談這款 T 恤問題,提出可能對青少年構成壞影響 ,無辦法,現時的青少年心智和民智真是甚低,這是我個人建議。

就算當年的 [ 古惑仔系列 ]電影和漫畫,當時的青少年水平已較現時為高,但都構成長遠壞影響,這點必須注視。

過內人 said...

Elvis,

錯,我係警察,我就會拉你,而且亦都夠料開File做上律政署。你只可以話依家啲警察未必知Mafia 係黑手黨,但不能話佢唔犯法。

你知唔知泰國黑社會個名吖??咁你打段泰文上去你件衫度,都無人知啦,咁你又唔犯法呀??

咁你可能問我,你有乜根據呀?我會先問你,你有無睇過社團條例先?

(2) 任何人如屬三合會社團的成員,或以三合會社團成員身分行事,或自稱或聲稱是三合會社團的成員,或參加三合會社團的集會,或向三合會社團付款或給予援助,或為三合會社團的目的而付款或給予援助,或保管或控制或被發現管有屬於或關於三合會社團或三合會社團任何分支機構的任何簿冊、帳目、字據、成員名單、印章、旗幟或徽章,則不論該社團或該分支機構是否在香港成立,該人亦屬犯罪,一經循公訴程序定罪─ (由1964年第36號第4條修訂;由1988年第30號第4條修訂)

任何人自稱或聲稱是三合會社團的成員



任何人保管或控制或被發現管有屬於或關於三合會社團或三合會社團任何分支機構的任何簿冊、帳目、字據、成員名單、印章、旗幟或徽章

則不論該社團或該分支機構是否在香港成立,該人亦屬犯罪。

過內人 said...

Elvis,

你寫過支票未先?唔好玩啦,咁都仲唔係?
你講到咁14K 又唔係 十四K 啦?

仲有,條例點寫得咁白呀?你哋有無考慮過,點樣證明一個人係唔係黑社會呀?

香港黑社會,唔係法定組織,又唔會有會員證,係口講口賠啦。咁點樣呀,你要印埋會員證先話你係呀? 邊個收陀地要攞證名出嚟呀??

你無嗱嗱好人好姐,點會響朵呀?所以法例咪要會咁寫囉,你響朵都犯法,因為客觀上無能力去證明佢係唔係黑社會。

條例咁大咁闊,就係想打壓黑社會。

若然容許,咁咪會失衡囉。

過內人 said...

Chan Tai Man,

你又講唔出佢點高調,又係咁話佢高調...

件衫肉唔肉酸....唔影響佢係唔係犯法。
我求其用紅油寫上件白底衫度,仲肉酸,但都係犯法。

十四K = 14K = 拾肆K
這個等唔等同的問題,都好清楚啦,除非你未寫過支票。何況,文字就係咁,而且社團跟本就無可能為此事而澄清,而且亦無意思。

你話14K先係正宗,咁有人就咁響「十四」,你又當佢唔係黑社會呀??同佢童軍14旅呀??



什麼未發生就唔討論........廢話!!!

過內人 said...

Chan Tai Man

跟本唔洗查佢係唔係黑道,因為管有已經係犯法。邊個話要係黑道先拉得呀?

Chan Tai Man said...

我又唸,如果用英文把 [ 三合會 ]寫為 ( Three cooperate society 仲要加個哈哈笑公仔 Logo ) 可能會反而無事喎,真係喎,或者用日文寫 [ 南京大屠殺好野!殺支娜豬! 又印個賓淇步個樣 ] 又可能真係無人投訴。以上並非講笑,而是極可能會這樣。

以前已經有日文 T 恤是 [ ( 日文 ) 我是色魔 ] 之類,一直無人知係乜意思,直至有日文人士指出來,但都無人講。

Chan Tai Man said...

過內人:

其實你有無詳細看看我篇文,我無反對警方拉人,或者你是否去理解了文章才討論。況且,我沒有強調我的理據必定正確,只是個人意見。你何必如此激動? :)

過內人 said...

Chan Tai Man,

有個好大問題,你既然話佢執法無唔啱,咁佢依家警察點樣拉人拉得唔好呀?點先叫好呢?

我等你呀,你又講極都講唔出?

Chan Tai Man said...

過內人:

我地可以就宏觀一點去看,網友[ 黑人 ] 提出關於政府借勢把操控人民自由,這才是更值得討論。

我唔係好明點解你會咁激動...?

我唸基本上唔會有人反對警方掃蕩黑社會既,正常來講,係咪?但手法同衡量事情輕重就要商確。

Chan Tai Man said...

過內人:

我唔知你幾多歲,其實警察拉人,或撤查市民,會有多種做法,例如只是查一查身份證,不會大聲叫你扒埋牆更唔會用枝槍指住你。

這就是一種做法,而當去到色情場所、賭檔等,態度當然要惡一點,才有威嚴。

很多事情唔可以話 [ 拿,拉人,扒低!用枝指住你,一郁就開槍!] 才稱為拉人嘛。可以有其他程序方法嘛。

我希望討論過程唔好用類似審犯的態度,好嗎?

過內人 said...

算了,我不會再講,就當我唔夠班

Chan Tai Man said...

由於在下於 [ 怒插港女 ]的談 GOD 文章主題不太適合,因此我已把這文移除,但文章一則回應,在下認為頗值得留存作為討論參考,具思考價值。請看以下:

(黑人 提到...)

條文的原意,是打擊三合會活動

這次行動對於真正打擊三合會有多大作用呢?除非GOD 真的跟三合會有往來,否則意義等於零.

高調行動目的,是立威.
立給誰看呢?自然是T恤的設計人以及顧客:就是一眾年輕人了.

近一兩年警方針對年輕人言論自由。網絡拉登、古惑天皇、發放一條色情連結的小市民,旨在將警權引入互聯網和年輕社群當中.

至於盲光社這類泛道德團體,當然不會放過這些機會,乘機加入戰團,14A T恤被打壓不久,盲光社立刻建議印有不良graphics 的T 恤也應受到淫審署規管,因為有GOD 前科可鑑,盲光社要搏懞自然事半功倍.

何謂引起別人不安?
當你穿甚麼、在街上能夠講甚麼也受到道德團體的規管時,還說得上甚麼自由?

我頗肯定,下一次會有人因為在街講「不雅」的對話,被警方檢控.

Anonymous said...

11月8日 (星期四)
晚上8-9時
香港電台第二台
FM 94.8 - 96.9
思 潮 作 動

erica yuen on air

Yun said...

好忙咩你? 整個笑話來睇下都好掛? 好悶丫...

Elvis said...

Yun,

忙得不似人形, 一切都進了死胡同, 出不了來。

Yun said...

呀…… 咁慘丫﹐前一排先好似游手好閑…… 咁快就進入狀態啦……

又﹐我真係唔多識英國演員。我淨係識Hugh Grant (唉) & Jude Law咋…… (and find them very attractive……) 哈哈。