Saturday, April 19, 2008

開咪

黑色暴雨,三號風球,就是在下重遊廣播道的日子。

回想8年前,在香港電台工作,雖然並沒有難忘的經歷,但總算是一個不錯的回憶。

一別經年,特首換了,台長換了,港台大堂的裝修更見富麗堂皇。

8年前,沒有港女這個名詞,在下也從沒想過,會因為寫《怒插港女》這個網而回來受訪。

遊戲文章,看的時候請一笑置之。遊戲對答,聽的時候也請放鬆心情。

上直播的節目,也是頭一趟。我的聲音不好聽,請恕罪則個。

在港台工作,像個過客,短暫回港一遊,也像個過客。

On air了,在三號風球加上黑色暴雨的天氣,當真是「從風雨而飛」。

http://www.rthk.org.hk/asx/rthk/radio2/eworld/20080419.asx
(請從33分鐘聽起)

15 comments:

Yun said...

你真是大忙人啊﹐我都已回來了……

Elvis said...

你就衰啦,食飯唔搵我

安諾勿斯 said...

恭喜,恭喜!恭喜Elvis兄開咪之喜!

p.s.Elvis兄把聲真係好斯文呀。《怒插港女》咁憤青,真係唔係好夾Elvis兄o既image。學龔sir話齋,作家真係要精神分裂。

陳大文 部落 said...

嘿嘿,原來你係電台人o黎既 ~~

Elvis said...

一早唔係了。

Anonymous said...

聽完。

節目講到現在還探討什麼是港女,其實在今年來說,已經很 out了,很奇怪那幾位主持人,現在還好像不知道何謂港女問題,可能是扮不知吧。

而且怒插港女blog也不屬惡罵港女,主持的質素麻麻。有點像不問世事。

GiGi Yu said...

去廣播道都唔搵我..我住係廣播道架囉!!

Elvis said...

仲好講,你返到黎都未打過比我

Yun said...

見你冇搵我﹐諗住你唔得閑啊嘛。唔知邊個衰呢。

嗯﹐你來探我囉。^^

o個幾個主持呢。。。唔係好掂咁囉。。。

Samu said...

haha.. when will u b bck le?!

Anonymous said...

個節目叫(e個世代),但果幾個主持,真的像牛頭不搭馬咀,無甚料子.講來講去,嘻嘻哈哈不對題,也不到題.

Savageman said...

現在某些DJ是以"賣笑"為生的嘛!整個節目什麼都聽不清楚, 除了"嘻嘻哈哈"...

凱恩 said...

我覺得最好笑都係版主突然拋下書包果陣,d主持一個二個支吾以對又「嘩好學術下喎」咁,睇黎見識都係麻麻地~_~

我都係想知道其實你地事先有無對過稿架?點解我聽完之後總係有d牛頭唔搭馬咀既感覺~_~

Elvis said...

全屬爆肚

M said...

老老實實..
d 主持真係好廢…

跟本聽唔出個要點
d 回應跟本無意思,離晒題…

anyway, 第一次聽見閣下開金口
甚感興奮
期待elvis 兄下一篇文章