Wednesday, May 28, 2008

捐獻的邏輯

在想寫甚麼的時候,今早有不認識的港女在MSN add了我。在簡短的寒暄後,出現了以下的對答。

港: have you been donate money?
(按:別以為我打錯文法,我是原文登錄的。對方據說在紐西蘭唸了6年書。)

港: for the earthquake?

E: nope

港: why?

E: i dun donate

港: okay

港: 我覺得佢地超慘

港: 乜原來你咁冷血咩?

E: lol

E: thx for teaching me this logic. btw hv you donated anything to the civil war orphans of darfur?

港: 咩架?

E: would you consider yourself a cold-blooded person for not donating anything to the orphans?

港: sorry

港: i don't want to talk with a person like you

港: bye

E: I appreciate that

26 comments:

cheryl said...

憎死你,冇品又冇tae

Elizza said...

聽佢o既說話語氣感覺上唔似港女……似細路女多d。

總之都係非正常人能夠理解o既邏輯啦。

xiao zhu said...

你唔識都會接嘅咩?

CopyLion said...

睇原文未笑得出,睇完樓上個cm我笑左。

Elvis said...

elizza,

佢話26 喎

Anonymous said...

我敢寫包單, 有一半港女唔知darfur 係邊

而佢地更唔會知道, darfur 的新聞在上半年幾乎都佔據了世界各大傳媒的版面

Elvis said...

xiao zhu,

朝早冇人同我講野嘛, 咪 entertain 下佢囉

Elvis said...

Anonymous,

世上很多人覺得世界是圍著自己轉的。

試試問一下章子怡關於darfur , 不知她答不出的話可否說她是白癡。

xiao zhu said...

哈哈,定係"朝早冇人同我講野嘛, 咪想揾人 entertain 下我囉,點知..." =P

Elvis said...

xiao zhu,

我覺得佢都幾 entertaining 架, 樂了好一陣子。

陳大文 部落 said...

呵 ~~~ 亞 Elvis Sir 呀,即呢,而家要【一定喊晒、一定捐獻、一定高呼我愛國、中國加油】至得架。


你又係既,【darfur】呢,娛樂新聞眼無講架嘛,【側田】都無首歌唱呢樣嘢架,所以果位港.....唔知好正常架。

你用錯字詞咋,Elvis 兄 ~~~

Leona said...

寸得你...
XD

反正也無事好寫,改天讓我也add一個不認識的港男/女來entertain一下,也許也可以寫一篇這個出來

Anonymous said...

我個人覺得果個女仔沒有問題.darfur在非洲咁遠,正所謂親疏有别,唔知唔識唔理又有什麼問題呢?好似隔離十條街有人死全家同你屋企隔離鄰居死全家,你都會有唔同的反應吧?

桃紅三點式 said...

我認同,我真係好唔鍾意,「國難當前,你仲xxxx?點解你咁冷血?d錢不如捐去賬災啦。!」

痴線!

Arael said...

同意樓上的anon2. 港人不知道darfur沒甚麼問題。如果不知道四川在哪才是問題。
世界上天災人禍的地方可能幾十個,邊可能全都關心而且捐錢?
西方傳媒也是有‘選擇’地報導,她們整天喜歡說darfur一定是果度最慘死人最多。中東都好多族群好慘,西方傳媒就比較少報導.
就正如他們整天同情藏獨,不同情疆獨,因為搞疆獨的是回教徒。

Elvis said...

Arael,

我覺得有趣的是這份小姐的邏輯, 她說

不捐錢 => 冷血

很有趣很有趣

不知她26年來的人生,試過多少次不向慘的人捐錢, 冷血過多少次

Arael said...

嗯。
不過,也有可能,她是因為你反應太冷淡,才覺得你冷血?

Yun said...

哇﹐我咁遲既。笑鬼死我。下次無聊﹐等我entertain下你好冇?

唉﹐唔好對港女咁苛刻啦﹐真係有好多人都唔知Darfur既情形係幾咁離譜架。唉﹐中國政府還做幫凶都唔認。

過內人 said...

我貼響三點式段o野同你個個案好似

見到有衛信捐電話出來,係豪出來賣,賣幾多捐幾多,而且唔係舊model,係仲當打的。 好好

Benetton 賣手提袋,$95.00個,全數捐,唔係扣除成本。 好好

最怕係「扣除成本」,咁咪即係幫你清貨,增加現金流。我見到實唔會去幫襯。

又最怕響街,見到有人不停不斷地叫你捐錢。第一我唔識你乜機構;第二我一次都捐左唔少去兩個大機構。

有一個居然話:「佢咁慘你都唔幫」
我答:「幫,不過一定唔會經你機構,特別因為你。」

Elvis said...

cheryl,

唉, 我寫 blog 以來, 整天都係比人憎死的

Elvis said...

Leona,

比你踢爆我呃稿費添 XDD

Elvis said...

Yun,

算把啦, 以香港傳媒對國際新聞既取向, 好難講其他人明.......

Elvis said...

三點,

我真係覺得「唔捐錢 = 冷血」呢個邏輯好得

Elvis said...

過內人,

果d 就算把啦, 功立名目。

佢地真係要捐錢, 成舊捐出來都得啦

cheryl said...

啊,唔怪得d comment要monitor啦,呵呵

Coca Koala said...

達爾富爾 個名好熟

嗯, 我想說人非神旨
無論是媒體還是民眾的注意力都是集中在幾個主題上, 有所缺漏實都是常情

如果上天安排災難可以serialisable 一些可能會更好....(有人可能認為不應該安排那麼多)