Wednesday, July 16, 2008

徵友廣告

鐵鎚兄菩薩心腸,為了拯救萬千港男於水深火熱之中,特別推出徵友服務,實乃吾輩之再生父母也﹗在下此等劣質港男,自是要寫上廣告一則,望鐵鎚兄代為張貼。

-----------------------------------------------------------------------------------

《出讓二手情人一個》

七十年代產品,身高五尺十一寸,三圍不詳。外貌平庸,身家欠奉,學歷一般。操英粵國語,略諳日文,煙酒賭毒不拈。

曾數易其手,型號頗舊,是以有意賤賣。價錢相宜,可代替寵物。

有意請電07789700328 Elvis洽。

53 comments:

Yun said...

哇哈哈哈!!!!

頂!!!!!!!!!



(郵費包唔包架??!!)

Elvis said...

賤賣都仲要蝕埋郵費???

唔係掛........

Anonymous said...

嘻嘻

咩叫「賤賣」「價格相宜」...
買方要 pay 乜架?

Elvis said...

都話有意電洽囉

凱恩 said...

電話都po埋出黎,驚唔驚架…

"型號頗舊" <-- T800?

鐵鎚真係造福萬民,可惜我 disqualify~ 哈哈

又,版主而家應該係炒高左,點解會變成賤賣? *疑惑*

桃紅三點式 said...

-->可代替寵物?

係咪平日餵少少貓糧就得?脾氣點?會唔會亂抓傢俬?嘈唔嘈?

c said...

代替寵物……
會唔會慘左d呢

E Bemahita said...

That is interesting....

Karen (Sze) said...

首次留言, 客隨主便。

Elvis兄您好, 本人乃係平庸之輩(可是見過的人則言:嘩?!), 要求不高, 偶見其徵友廣告, 感合適作為朋友也; 唯本人現暫時身居在此(遲些可能要雲游四海?!), 只能靠網上聯系。

本人無意賤賣甚至代替寵物, 但必會珍惜; 至於您是否劣質港男,坦白講要多看您的文章才決定(至於本人, 反之亦然)。原因係本人亦見不少劣質人等(男女皆有), 所以有意返另一個角落生活。

當然, 一切由您決定, 悉隨尊便。

Ta said...

可代替寵物。---- 貓定狗先?好唔同架播。。。。。。:p

Elvis said...

凱恩,

我打死都唔信有人會打長途比我囉......

Elvis said...

三點,

傢俱難以倖免架啦, 唔痾濕地毯咪已經好畀面囉。

Elvis said...

c,

慘.....

慘得過生日食白果要浦健身室?

小瓶子 said...

嗰电话系米真架?哈哈!!

Elvis said...

小瓶,

你話呢?

Elvis said...

Karen,

歡迎光臨,多多來坐。或者可以add我。

為何見過你的人會「嘩」呢??

Elvis said...

Ta,

多功能, 貓, 狗, 免, 龜, 鼠都得。

Yun said...

通常呢﹐人地賣野呢﹐都會貼不同角度既相架。唔睇過件產品﹐(仲係舊個播﹐) 點可以話買唔買呢。況且又唔包郵費添。點知會唔會貨不對版架。

一個精明的消費者上

Elvis said...

精明的消費者,

網上買野係要冒d險架啦, eBay都成日有假貨啦。

可能好似側田咁出埋 CV 會好d, 最衰我 CV 太不堪, 無謂拎出來獻醜啦, 有興趣私下問我要。:p

Yun said...

唉﹐我就係缺乏冒險精神囉。。。

側田呢﹐唔關CV事播。三點同我一早已經睇上左佢架啦。佢係「中女殺手」來架! 嗯﹐連中男都對佢垂涎架。(黑人兄就係一個例子喇。)

你要面對既競爭都幾大下囉。

無論點都好﹐我祝你好運下。:P (Kekeke!)

Elvis said...

Yun,

完全冇打算同側田競爭, 佢係 Nvidia 9800GX2, 我係 Intel GMA 950。我呢挺, 貨雖cheap, 但應該亦有人想花少d錢買既,大家主攻市場都唔同。

海火火女 said...

流口水中呀...o_o

Karen (Sze) said...

Elvis,

好呀!本星期就add您!

>>為何見過你的人會「嘩」呢??
未見面前, 我自稱係"樣子甚醜"兼"略有干物特質", 但若干位見過我的人就話:"嘩!咁(?)(形容詞也)!唔係呀嘛, 您都唔錯噃!"

當然, 可以告訴您, 本人實乃平庸之輩, 勿對本人寄予太高期望(或者, 交多點手後, 有朝一日係見到的話, 會改變您的看法也不定)。

小瓶子 said...

但應該亦有人想花少d錢買既,大家主攻市場都唔同。<-----几钱先? 家下好似无人 bid 喔.

同埋你主攻什么市场? 你的市场定位系边度?

又[慘得過生日食白果要浦健身室?]系你自己中意甘之嘛!!懒系惨.

桃紅三點式 said...

田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田田

(註:此留言並非spam)

Cherrie said...

hahahahaha~你寫得好搞笑~
直情想copy你段野改少少資料就直post上我個blog度喎~~~

Roy said...

會有興趣和男仔做朋友嗎?

Elvis said...

Roy,

當然歡迎, 求之不得

Elvis said...

三點,

你呢期好渴咩? 見到側田就發晒姣咁.....

Elvis said...

火女,

埋黎睇, 埋黎揀, 十蚊三隻, 有壞包換。

Elvis said...

小瓶,

冇人 bid 你都唔好踢爆我丫, 好 hurt 人

LL said...

請問 是否有人真的打電話俾你呢?

** 飛雪素素 ** said...

elvis:

你現在响 British Virgin Islands 嗎?
Are you serious?! It's middle of nowhere wor...

PS: 我比較喜歡你之前的黑皮褸cool look。

Elvis said...

飛雪素素,

No, 係英國。 之前係法國, 遲d 可能過瑞典做d 野。

算啦, 整個正面我都知樣衰架啦, 不過阿媽生成咁都冇法。我倒不是唔敢正面視人既人黎既......

高妹 said...

哈....情人如酒, 不是越舊越醇? 何須賤賣? 數度易手不是應該越賣越高?

你會留真電話俾機會我地呢D無聊人壞你美夢? 我唔信羅!

高妹 said...
This comment has been removed by the author.
Elaine said...

wakakaka, 我又add !!!

Elvis said...

高妹,

即係話男人愈老愈有味?

某程度上, 我都同意既。女人可以唔介意男人轉多幾手。但男人可能幾介意女人轉多幾手。上天就是那麼不公。

Elvis said...

Elaine,

Add囉。好似第一次見你留言。

Elvis said...

Cherrie,

寫吧! 叫埋鐵鎚 post 埋上去 :p

Jane said...

咁耐都冇bidder, 認真劣質, 好心你就檢討下啦。

hazel said...

好好笑...在公司睇到笑左出聲...哈哈!!

有幽默感的男仔係最吸引人的...版主的行情理應好好,無需要賤賣啦!

小瓶子 said...

你点算系樣衰呀? 系嗰样普通D, 不算是美男子0甘姐!

大佬, 架吓有唔系做明星, 边有0甘多靓仔先得架!!

anal.R said...

小瓶子 said...
你点算系樣衰呀? 系嗰样普通D, 不算是美男子0甘姐!

大佬, 架吓有唔系做明星, 边有0甘多靓仔先得架!!



HAHAHAAAAAA ...

Elvis said...

小瓶 & anal.r

你地繼續笑吧, 你咁樣人身攻擊, 我覺得深受傷害囉

都係摺 blog 算啦.........

Yun said...

哇好可憐既Elvis…… 冇人要又俾人笑……

你千祈唔好諗唔開呀…… 陰公……

Elvis said...

Yun,

各位做報紙既朋友, 我幫大家諗定聽日 A1 標題啦:


「旅英港男  網上徵友不遂
網友齊嘲  跳落泰吾士河」

迦南人 said...

哈哈...你們幾個粉攪笑

c said...

唔使跳河喎,都有幾個人話add你,
證明你有巿場的。

其實樣衰唔緊要(哎……咪對號入座喎,嘿),
有內涵咪得囉,
都唔使咁快就賤賣既~~~

Hyacinthus said...

係鐵鎚那邊過來,想不到有人會賣此廣告... 
交朋結友貴在誠信,何以要賤賣掛帥?
男歡女愛也是常態,不用矮化自己娛人,
單身自有單身的幸福,沒人愛時更要好好愛惜自己,
祝版主早日有情人影形偕雙!

Yun said...

哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!

(Elvis, 我實在認唔住。)

Elvis said...

C,

>唔使跳河喎,都有幾個人話add你,
>證明你有巿場的。

話 add 我果d 流架, 全部都冇add 到, 唔好信佢地。

> 其實樣衰唔緊要(哎……咪對號入座喎,嘿)
> 有內涵咪得囉。

唔 ! 該 ! 晒 !

Elvis said...

Hyacinthus,

relax.......