Friday, July 18, 2008

很想寫的一些文章

有幾篇關於香港的文章,一直很想寫,不過遲遲沒有動筆。曾想向報紙投稿,亦想過只在Blog裡張貼,最後還是想多思索一下才寫。

一、香港人口質素

二、高等教育的出路

三、香港科研之困境

四、數碼娛樂工業的死胡同

五、中國知識份子的報國心

六、由小眾走向大眾的藝術

七、怎樣挑選英國的學校

過去數年,小弟曾在大學從事科研,也當過一陣子講師。香港急速轉變的那段日子,攪高科技經濟轉型,攪普及教育,我算是身處這些大浪的浪尖。這段經歷令我看到過不少事物:美好的,幼稚的,醜惡的,浪漫的,無奈的,令人百感交雜。現下身在異邦,香港也風浪稍歇,有時間的話便會回顧一下。

17 comments:

Yun said...

#5,1,2 (in that order) sound interesting to me.

^^

小瓶子 said...

向報紙投稿与在Blog裡張貼不如同时做啦!

同阿YUN一样, 我对5,1,2有兴趣.

Ta said...

想睇6 由小眾走向大眾的藝術 要由小眾洗哂大眾腦先得架喎 唔......好似d環保鬥士咁......好難....所以想睇

其次想睇7 (中學定大學呢請問?)
睇吓自己以前有冇揀錯

路人癸 said...

My vote's for (in order) 3, 1, and 5.

陳大文部落 said...

--香港人口質素

--數碼娛樂工業的死胡同

--中國知識份子的報國心

上述這三個 Topic 很多香港人都想探討。當中香港人口質素和中國知識份子報國心,是目前社會的問號。


因為例如自由行除了給香港小部份的零售業得益外,原以為國內人會被港人優化,但結果是港人【被厘化】,新移民問題也類似。

另外,中國現在愈來愈多真正有學問的後現代知識份子,對於如何令國家進步,有著前線的角色。


---個人意見.

Polly said...

I go for 1, 6, 3
期待~

Polly said...

BTW, I am actually interested in all... So hang on~~^_^~~

迦南人 said...

6, 7 & 2 ...

過內人 said...

我就只有三

Anonymous said...

I am expecting your analysis of all topics you have suggested.

xiao zhu said...

跟過內人一樣,我最感興趣的是 三。

Karen (Sze) said...

我現時係寫緊(二), 但係呢, 我亦想披露一些事(即係踢爆也); 但有點兒擔心成為攻擊對象(我確實有揀學校經驗和知道一些事實)......您認為我應該繼續嗎?

Elvis said...

Karen,

你問我的話, 我當然會答想寫便寫。

我當初怒插港女, 便從來不怕會成為攻擊對象。

鮑魚 said...

初來報到,其實我睇0左一排,不過一直係cdrom,唔好意思.

五拖一,四,六都想睇,係唔係好貪心呀?

話時話,我都0係英國,你0係倫敦做事?

said...

可唔可以寫科研之困境先?
因小弟亦迷失响呢個困境中。

Anonymous said...

我對6 & 7很有興趣...

moon river

C.M. said...

大佬,你好似呢幾個topic都冇寫播!

今日份經濟日報淨係見到你寫母語教學咋!