Wednesday, July 23, 2008

填海罷了

Zero bidder after one week.......

---------------------------------------------------------

拍賣品資料
拍賣品名稱: 二手情人
最新叫價: HKD 0.00
剩餘時間: 0 分
出價最高者: 無
拍賣品數量: 1
叫價次數︰ 0 (叫價歷史記錄)
開售價: HKD 0.00
每口價︰ HKD 10.00
商品新舊: 頗舊
地區︰ 歐洲
開始時間: 2008-07-16 00:00
結束時間: 2008-07-23 00:00
運送費用: 郵寄掛號 免運費

22 comments:

said...

唉,
既然係咁,我唯有幫吓口。

嗱,大家都係環保小天便,
所以用黎填海,實在好浪費﹗
正所謂腳毛都有佢既價值,
不如咁啦,邊位善長人翁肯日行一善,
小鎚私人貼返你個 $10 啦,okay?

cheryl said...

呢位人兄,慳D吧啦
上網徵友幾時WORK過
壞人就有大把,挑

Elvis said...

cheryl 唔駛徵都大把埋黎啦。

Yun said...

暑假﹐你特別得閒呢。

(咪玩到個心野曬啦。)

凱恩 said...

何以如此心急?賣樓也是越急放越難找到好價錢的啦~

我這種待拆危樓都不急了,你二手半山區豪宅急什麼?

cheryl said...

物以類聚

黑人 said...

> 凱恩

你只是認了命,並非心急不心急的問題

> cheryl
唔怪得你話大把壞人又物以類聚,明晒。

> 網主大大
我諗係時候推出零機價,附帶24個月綑綁式月費的生意模式了

網主滯銷對吾等港男實在是一大警號。

凱恩 said...

> cheryl
但o係呢度流連果d人質素頗高喎,或唔定work呢?

> 黑人
原來係咁? 好啦,咁我改口啦…
Elvis快d認命! hahaha~

乜我真係認左命?唔得,今日聽命硬洗腦先。(離題自言自語)

小瓶子 said...

又玩呢架野, 好啦, 我又BID啦!

cheryl said...

呢個世界有好多壞人
你估佢唔到

Ta said...

其實我之前都有意bid架 但礙於運費問題 遲遲未能決定

既然今次講明免運費 咁就乜都解决哂啦!

1st Bid: HKD$20

YEAH~~~~~~~

p.s. 我呢邊只能收DHL喎 同埋貨物寄出前十日要注射黃熱病疫苗 多謝合作!

Ta said...

To cheryl:

我係好人嚟架!

Karen (Sze) said...

Elvis兄,

您叫我點叫價呢?
我唔捨得o架!
若然真的, 可否填"十二位以上數字"呢?

又, 依家居住在土星, 唔識去歐洲, 請問點樣去呢(呢個message係用特別方法send的)?

又又, 把您的blog放在自家blog list度啦!

cheryl said...

TA你梗係好人啦
所以要小心有壞人囉!

Yahoo 拍賣場 said...

可唔可以地鐵站交收?

可以先試後買嗎?

配件齊唔齊,有無說明書?

thanks.

迦南人 said...

結束時間: 2008-07-23 00:00

大家有沒有注意到?

還可以bid?

Elvis said...

Karen,

12位數, 唔錯喎.......

土星去歐洲, 首先要飛黎地球先

Elvis said...

塔,

咁多清關手續, 唔寄啦

xiao zhu said...

唉,你真係好 desperate 咁喎。

** 飛雪素素 ** said...

其實你呢種成日話冇人鐘意嘅男人係最多人鐘意嘅,睇吓呢度幾多女仔?

Elvis said...

飛雪素素,

你難道不知甚麼叫「旺丁唔旺財」?

Savageman said...

Elvis,

是你質素太高, 女孩子都望而卻步...