Tuesday, August 5, 2008

男人穿衣(上)

比較一個在生和一個過世的設計師,好像沒甚意義,但從服裝設計卻能看出英德男性和文化的分別。Hugo Boss和Paul Smith,同樣由男性設計師始創,同樣以生產男裝為主。其西裝動輒近萬港圓一套,在全球化的今天,是世界各地高消費力中產男士趨之若鶩的品牌。(按:當 然,真正的有錢人是不屑一顧的,他們會去光顧倫敦那些過百年歷史的Tailor。)但兩者所像徵的文化,卻是那麼的不同。

說起Hugo Boss這個德國品牌,總會令人想起那種漆黑得發亮的西裝和外套大衣。硬朗,冷峻,而且充滿陽剛氣息。Hugo Boss本人雖已過世半個世紀,但相信諸位看倌對他的作品肯定耳熟能詳。因為SS納粹黨衛軍和希特拉青年團的制服就是由他本人親自設計。縱觀所有二戰參戰國的軍服,SS黨衛軍的制服肯定是其中最有型,最美麗,最能顯示男性雄風的裝束。精雕細琢的衣領和衣袖圖案,雄偉的雙襟軍褸,就連哈利王子在 cosplay party中也難以抵抗穿起它的誘惑。當年的德國男人,冷靜,理性,紀律,一絲不苟,所有事情也要做到最好。他們既是量子物理的始創者之一,也是哲學啟蒙的先驅;他們的運動員能在奧運會中奪取最多金牌;他們的歌劇和古典音樂有著殿堂級的地位;他們的軍隊更是所向披靡。SS黨衛軍代表著整個德國最菁英的男性,其制服自要顯示優秀強壯的白種阿利安男人特質,做到世上最好。

時至今天,戰爭雖已過去,Hugo Boss本人也已過世,但這個品牌的Formal Wear設計仍是保留著一些傳統風格。在歐洲,走進Hugo Boss的專門店時你還是會見到那些純黑的西裝,禮服,雙襟大衣。即使有不同的顏色,但格仔和間條花紋的產品比例並不多。套港女的用語,這叫「很 Strong」和「很Man」。禮服和大衣在香港的專門店好像見不到,多以輕便西裝為主,這或因天氣和衣著習慣跟歐洲不同所致。Hugo Boss的恤衫雖然有著不同的顏色選擇,但設計亦絕不花巧,比之Paul Smith有著天壤之別。

31 comments:

小瓶子 said...

甘你本人买什么牌子的西装?

Elvis said...

區區在下此等窮酸宅男, 自是穿Primark 19鎊一套的那種了。

Yun said...

一見你講呢D就想訓覺。。。我唔識。。。(都無興趣。。。)

唔該快D寫「o個個」啦。仲寫乜鬼上﹑下篇呢。好心急呀﹗

(下﹖之前o個件係間條咩﹖﹗都係好「花」下囉。。。@_@)(冇話唔好冇話唔好。)

小瓶子 said...

事实上穿上万蚊的西装, 同你19镑的西装, 有什么分别?

Elvis said...

Yun,

無興趣? 第日一個唔好彩要幫男人買西裝你就知死..........

Elvis said...

小瓶,

分別就大了!!

(港女邏輯 Mode)

穿上萬圓的西裝=>有品味=>有錢=>養得起我=>受佢媾

穿19鎊的西裝=>無品味=>無錢=>養唔起我=>唔受佢媾

Elvis said...

Yun,

間條你都話花, 咁我諗格仔你都話花架啦。

小瓶子 said...

非也,如果你有看2008香港先生选举, 你就知道, 脱得快, 好世界.

只要身型好, 穿什么也好. 不穿, 最好.

哈哈哈哈哈......

Yun said...

到時有需要請教你好唔好﹖

(其實我會想幫我男人買衣的。。。因為多數男人都have no sense of style。唉。)(不過我唔會介意既﹐if he admits that.)

Ta said...

Hugo boss 我只會買俾老豆uncle嗰一輩嘅人

買俾男友我prefer Paul Smith 尤其係d好爆嘅顏色 (黄呀,青呀,粉紅呀)通常d男仔一見呢d色就牙痛咁聲 但着落又冇投訴 其實好多男仔潛意識抗拒鮮色 大佬呀 而家唔着 老來先着咩!

London 有 Paul Smith sale shop, 不過冇乜好嘢 4月去過 女裝摺埋咗 好慘!

p.s. 我今日正正係着 n 年前响 Paul Smith sale shop 執嘅桃紅外套 今年第一次揾番出嚟着!

Yun said...

唔係播!! 我好中意男人著格子衫呀!!!

細間條都OK架。

Elvis said...

小瓶,

你要明白, 只有絕少人係靚仔 + 大隻。但買上萬圓一套卻係可以努力的目標嘛。

Ta said...

穿19鎊的西裝=>無品味=>無錢=>養唔起我=>唔受佢媾

---- 車! 你都唔吼港女嘅! 咦? 莫非你穿19鎊的西裝係為咗唔好惹港女埋身?

p.s. 喂好幸福喎你 晨早流流就有三個靚女陪你吹水!

Ta said...

To Yun:

我好中意男人著格子衫呀

--- 喂唔得喎! 10件格仔9件傻仔喎!!!

sun said...

哈利王子當日穿著的是一件有納粹章的短袖恤衫.似個看更阿伯多過似軍人.

與黨衛軍軍相差甚遠啊

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00120/F_200610_October316_120551a.jpg

Elvis said...

ta,

你睇下你, 一講 labels 的話題就 high 了。

Elvis said...

ta,

「---- 車! 你都唔吼港女嘅! 咦? 莫非你穿19鎊的西裝係為咗唔好惹港女埋身?」

請去舊 blog 找《麥記》那篇讀一讀。

Elvis said...

sun,

係喎, 真係冇印象佢係著恤衫添。

其實黨衛軍軍服, 好多女人都鍾意。英國有d 女人鍾意同男人玩制服 sex party, 即係體液交流時要著制服果種。 黨衛軍軍服係其中一件女人既首選。

Yun said...

Ta:
我中意傻仔丫嘛。

咦﹐靚女﹖三個﹖我只見到兩個咋播。。。

(頂﹐我係夜晚啊。唔同你地癲﹐要訓覺。)

Elvis said...

Yun,

呢個早晨(GMT為準)話題集齊歐洲,非洲,美洲,亞洲的人。

sun said...

上年向香港攪左個奧運馬術預賽, 志在測驗場地保安各種事宜.

其中一個德國選手著的正正就是黑色黨衛軍制服. 當然冇曬所有徽章啦

最後佢拎埋冠軍.

sun said...

下次我去台灣幫你去 複國會 買件國軍德械師制服呀.(同德軍同款架!)

等你有得去制服 sex party 啦!

小瓶子 said...

对服装无乜研究, 直觉觉得只要质地好, 剪裁好, 着出来就好睇架啦.

至于上万蚊的西装质地同剪裁系米真系值嗰个价, 真系唔知.

Ta said...

Elvis:

你睇下你, 一講 labels 的話題就 high 了。---- 被發現了 :p 尤其係我而家齋有得talk 冇得買 係激動d架啦

黨衛軍軍服係其中一件女人既首選---- 超級同意!!!! 制服誘惑嚟講 德軍軍服絕對係No.1 令人見到馬上倒抽一口涼氣..... (OK,明顯講呢個話題就仲 high......)

陳大文部落 said...

我本身係著開「上海大地牌 25 型男裝中身」西裝的,都 OK fine 。

即係校褸果隻,配合「蜻蜓牌車轆膠防油防釘工業皮鞋」,我通常會用埋「百利髮乳--清爽型」,我每次都是這個時尚打扮出入 IFC 的。


PS : 由於剛找到份工是在 IFC 地庫當「錫 Q」,因此打扮不容失禮。

Ta said...

To Yun,

''其實我會想幫我男人買衣的。。。因為多數男人都have no sense of style。''

我都會啊! 其實 to be precise 我係那種會瘋狂買衫俾男友的女友 :p

'多數男人都have no sense of style'--- 我唔但只介意 其實仲prefer男人have no sense of style (嗱但都唔可以烏where到豬肉佬咁) 因為作為一個男人 本身應該將精力放响事業上 唔係打扮上 我最驚d男人花姿招展咁 仲姿整過我!

p.s. 其實我都鐘意傻仔架! 但內里傻仔好啦 外面我肯定會執到四四正正! 嘿!

過內人 said...

你一講 Hugo Boss,我就即刻諗起星期日匈牙利Formula One, 法拉利送個分站冠軍畀麥拿倫車手高華拉倫(KOVALAINEN)。

麥拿倫車隊其中一個贊助,就係Hugo Boss。

又咁橋,又係同英/德都有關係。Mclaren係英國車廠,引擎供應就用德國Mercedez。

話時話,匈牙利站幾好睇。德國車手Timo Glock 打爆個油缸入少次Pit,第一次企Podium。

Yun said...

Ta:

>> 我都會啊! 其實 to be precise 我係那種會瘋狂買衫俾男友的女友 :p

下﹖你好多錢啊﹖(定係佢俾錢先﹖)我自己都唔捨得瘋狂買衫俾自己啦﹐仲買俾佢﹖! (不過有需要另計啦。)

Actually I do prefer guys with not much sense of style. I especially fear those who think they have but in fact they really don't! OMG! And they just won't listen!

我好wu-wear架唧﹐(見我對品牌一無所知就知啦!) 姿姿整整既男人我襯佢唔起呀。

Ta said...

last msg typo: 我唔但只'唔'介意

To Yun:
我冇錢架 冇錢都仲買 咁先癲吖嘛! :p

Elvis said...

ta,

一個曾經浴血巴黎既人, 竟然仲口口聲聲話自己冇錢。

Ta said...

我而家先知咩叫 '一失足成千古恨'........