Sunday, April 19, 2009

色魔強姦我媽的問題

近日,小弟十年前讀的那所九流學校春田花花幼稚園,其學生會長傻鱷鱷,對於當年他媽媽被色魔強姦,發表了一系列精彩的言論,節錄如下:

「我一直都好有研究,或者我都好希望研究,究竟點樣可以令到我阿媽被色魔強姦呢件事真係可以對成個香港或者係對成個中華民族有一個正面嘅影響嘅。

我阿媽被色魔強姦嘅意義其實可以從兩個角度嚟睇:第一個就係從我阿媽嘅角度嚟睇,第二個就係從呢個色魔嘅情況嚟睇。

如果廿年前嗰晚,我阿媽真係冇喺夜晚行嗰條街嘅話,咁佢被色魔強姦呢件事件係咪可以避免呢?當然,我哋明白到,色魔可能喺呢個強姦嘅手法上面係有啲問題嘅。但係同時明白到,好多悲劇係可以透過理性嘅方法去解決到嘅。但係點解唔可以用理性嘅手段去解決到呢?咁就係關乎我阿媽究竟佢係咪真係有佢私心嘅存在,究竟係咪真係有其他嘅人影響之下,令到佢作出呢個唔應該有嘅決定,夜晚行出街呢?

我講嘅問題唔係否認色魔嗰個錯誤。強姦本身係一個唔好嘅手段,係一個血腥嘅手段,我哋要認同。問題係,我指有啲問題嘅意思,係可能會有其他方法會好過強姦,但係可能當時色魔佢諗唔到。但係我想同時講出,點解會選擇強姦嘅呢種手法,係因為當時嗰個成個社會嗰個情況。廿年前我阿媽係好索嘅,而且佢又夜晚行出街,咁一個正常男人見到,都會下體充血。況且,如果我阿媽嗰時自願順從個色魔,雖然都會被佢攪,但個色魔就唔會用暴力,咁咪唔會係強姦囉。無論點樣講,我哋都可能會認為強姦係唔係一個絕對恰當嘅手段。但係如果我哋真係可能要將個色魔入罪,我哋需要嘅係一個辯論,我哋需要係更多同學參予,咁去問問題,去了解番成件事究竟邊個係真相,邊個係大家所相信嘅嘢。

廿年前,我阿媽比人強姦之後,我出左世,究竟我係我阿媽生定係個色魔生嘅呢?咁我承認一點嘅就係,真相係愈辯愈明嘅,雖然我哋手頭上嘅資料,喺youtube例如醫院嘅影片呀,或者其他資料入面會有唔同嘅演繹,嗰段片我係個血淋淋嘅初生BB……同一個BB有人話係我阿媽生,同一個BB又有人話係個色魔生,究竟我係我阿媽生定係個色魔生呢?我哋唔知道,因為冇相片證據我係女人生出來嘅。但係我哋知道一樣嘢,我哋可以透過討論,可以透過去了解,去明白到究竟邊一方面係有理據嘅。新一代二十世紀,廿一世紀嘅同學係要去關注番呢件事情,去討論番究竟邊個係真係有真理所在嘅。」

40 comments:

黑人 said...

可惜有三級成份,否則呢篇絕對值得登報

陳大文部落 said...

@@@@@@@@@@@@@@"~~~~~~

Derek said...

唔登報都應該貼堂啦

白貓 said...

可幸有藝術成份,所以呢篇絕對值得登報。

** 飛雪素素 ** said...

HKU=春田花花?
ha~~~~ XD

Felix said...

"台灣被掉沸水女嬰腦死亡"
http://hk.news.yahoo.com/article/090420/4/bra4.html
事發在前天,女嬰的母父發生爭吵,飲過酒的父親,將女兒拋進煮麵鍋的沸水中,女嬰嚴重燙傷。
=========

好多悲劇係可以透過理性嘅方法去解決到嘅。但係點解唔可以用理性嘅手段去解決到呢?

小丁 siuding said...

唔知點解我諗起係中東國家的女人
佢地比人強姦,明明係受害者但係都有罪, 因為d 男人話佢地"引誘"佢地...

Feheart said...

咪就係,唔係d女人當中明顯有人受別有用心既外國潮流勢力所煽動, 衣著性感暴露, 意圖挑起浪蕩既風潮, 我地又點會強姦!

said...

又真係幾精彩
複雜在如果唔係個色魔, 佢都唔存在
咁呢件其實係喜事定悲劇?

Leona said...

精采至極!

Elvis兄,有我第一次看閣下鴻文--怒插王迪詩--的丰采

你這一手文筆,羨煞多少人

小瓶子 said...

唔系好明白呢个人做乜要写D甘既野来伤害佢母亲.

dora said...

love it!

Elvis said...

Feheart,

我地呢d 春田花花幼稚園的舊生, 有時真係欲哭無淚既.....

Anonymous said...

哈哈.....

冇任何人見過媽媽生自己出來

咁係咪代表佢就係爸爸生出來的呢?

新鮮人 said...

好!

Feheart said...

Elvis,

本來我以為, 人一般都會自然而主觀的覺得自己所屬的族群"一代不如一代" .....

但最近我番左春田花花,同幾個做左十幾年既清潔阿姐傾左一輪, 佢地話的而且確新一代既學生, 除自身以外,對其他人和事既體恤同責任感方面, 係遠遠不及從前....特別係自私自利既問題, 非常嚴重.....

不過我地果間算係咁喇
你睇埋呢間:
http://kursk.xanga.com/699524112/item/

頭兩句已經吹脹........

Elvis said...

啤左一聲

Frank said...

Blog主今次又繞個彎來罵人啦.......

Anonymous said...

將來,如果傻鱷鱷的妻女被人強姦,他會向犯人道謝嗎?

手手手 said...

講得好
個阿媽唔應該行出街俾人強姦呢o的說話都唔知係唔係人講
仲有某o的人話係因為我地歧視個色魔先作左呢單強姦案出尼
有哂片 有哂資料你睇都可以唔理
唉 希望唔好有咁多愚民聽佢講

方潤 said...

請敬告會長大人﹕其實他「是豬生」的。

而且,如果不是當年有色魔強姦他媽,今日就唔會有佢去讀春田花花了。

可見那色魔真是壞得透頂。

篤篤篤撐 said...

第一次拜讀, 想講, 好好野ar, 你~~~~

Michael Leung said...

好文

wongduckie said...

Bravo!!

uncleray said...

好文!!!

陳一諤 Fan Club said...

到本星期五( 4月24日),就知道陳一諤會否被叮走了(我指學生會會長)....

凱恩 said...

篇文出咗幾日,我每日都有睇一次,但都係唔明會長大人篇偉論想表達啲乜嘢。
(唔係謙虛,係堅唔明)

唔怪得我入唔到春田花花…

高妹 said...

算啦...佢都係想强調佢係個色魔生,因為佢認同色魔找唔到更好既辦法,或者可以選佢都唔想由佢阿媽生佢出來,佢會認為由個色魔(爸爸?)生佢係佢沾左色魔的光..

阿甲 said...

如那女子看見有一男子眼甘甘睇住佢,仲騷首弄姿,把外衣脫去,最後被那男子強姦,你又認為怎樣?

http://hk.myblog.yahoo.com/finding-b/article?mid=1902&suc=1

阿甲 said...

我諗你勢估唔到香港真係有人覺得被姦者有責任。

Anonymous said...

This is easier said than done but it is good to keep trying and keep asking yourself this question- What brings you fulfillment, inner joy and inner peace in a positive and good way? Does the mentioning or writing about it bring you AND/OR others inner peace? If so, conduct a scholastic research on it. If not, try something that bring you more joy.

What truly brings you fulfillment, inner joy and inner peace in a positive and good way?
Dr Phil chose to turn his painful childhood into a successful TV show. Dr. Phil and got his PhD in psychology. ( http://www.drphil.com/).

We need to keep going back to the highlighted path that brings our life back into balance and when we can, help others do the same.

How can we activate the best in others whilst letting their shadow side remain dormant?

A woman on ophra.com was interviewed and explained how she managed to convince the rapist to surrender himself to the police after convincing him that he was loved. She touched his inner core, saved her own life with her calm and many others since the guy surrendered himself to the police.

匿名 said...

Anonymous:

but if she still got raped, she shouldn't be responsible for it, should she?

Anonymous said...

Mission Accomplished!

恭喜Blog主拉票成功

Anonymous said...

To Anonymous:
You said,"A woman on ophra.com was interviewed and explained how she managed to convince the rapist to surrender himself to the police after convincing him that he was loved. She touched his inner core, saved her own life..."
ARE YOU SAYING THAT IF THE STUDENTS SAID TO THE SOLDIERS,"I LOVE YOU", THEN THEIR LIVES WOULD HAVE BEEN SPARED????

Titan said...

斯德哥爾摩症後群

可惜當年佢老母被人姦得唔夠深,唔係個色魔今日可能拿左諾貝爾和平獎咯。

said...

一絕!睇完再睇先明

三倍笨蛋 said...

我可以引用此文嗎

Elvis said...

三倍笨蛋,

當然可以, 寫明出處便可

過內人 said...

blaming the victim

Jean said...

又一曲線救國的案例